آندریا سایمون، یک انسانشناس شرکتی است که متخصص همکاری با سازمانهایی است که خواست و یا نیاز به تغییر دارند. شرکت او (SAMC)، اتنوگرافی و تئوریها، روشها و ابزارهای انسانشناسی شرکتی را برای کسبوکارها و سازمانهای غیر انتفاعی به کار میبرد. سایمون به سازمانها و شرکتها کمک میکند تا با تغییرات زمان سازگار شوند.
آندریا سایمون لیسانس خود را از دانشگاه پنسیلوانیا و دکترای خود را از دانشگاه نیویورک گرفته است. او در دانشکدهها و موسسات آموزش عالی، نظیر رمپو کالج نیوجرسی انسانشناسی و مطالعات امریکا تدریس کرده و در دانشگاه واشنگتن به تدریس کارآفرینی به دانشجویان علم وهنر پرداخته است. او استراتژی اقیانوس آبی را آموزش دیده و تا سال ۲۰۰۷ برای بیش از ۲۵۰ مدیرعامل کارگاه آموزشی برگزار کرده و سخنرانیهایی داشته است تا به آنها برای تغییر استراتژیشان و ورود به بازارهای جدید یاری رساند. خانم سایمون در روشهای تغییر فرهنگ، مخصوصا استفاده از (OCAI) که در دانشگاه میشیگان توسعه یافته است بسیار ماهر است. او بازیهای نوآوری را با بسیاری از مراجعین خود انجام داده و از بازیهای نوآوری و روشهای بازی، زمانی که با مراجعینش در حوزه تغییر فرهنگ و چالشهای نوآوری کار میکند، استفاده میکند.
در ادامه بیشتر با ایشان آشنا میشویم.